Manual de politici si proceduri contabile


.

Manual inventarierea patrimoniului
Proceduri complete. Exemple practice. Bonus: Proceduri inventariere in format editabil (.doc).

FISA DE POST

RESPONSABIL INFODESK RECEPTIONIST

Modele fise de post

 

Vreau sa primesc ultimele noutati prin e-mail

 

Toata lista fise de post

 

<< Fisa de post anterioara   /   Fisa de post urmatoare >>

FISA DE POST RESPONSABIL INFODESK RECEPTIONIST


1

1. Denumirea compartimentului:
Administrativ

2. Denumirea postului:
Responsabil Infodesk/ Receptionist

3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT

4. Se subordoneaza:
Manager general

5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC

6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul

7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:

8. Relatii functionale:
colaboreaza cu consultantii


9. Pregatirea si experienta:
Studii minime: Studii medii, preferabil absolvent filologie
Cunostinte / abilitati esentiale:
Cunostinte avansate operare PC;
Cunostinte avansate de limba engleza si/sau germana, italiana
Experienta: minim 1 an experienta secretariat

10. Autoritate si libertate organizatorica:

Daca este cazul

11. Responsabilitati si sarcini:
Asigura comunicarea cu Parcul, referitor la :
- Comitetul (echipele) de primire
- Receptie apeluri telefonice
- Receptie mesaje postale (post-box)
- Receptie mesaje fax si electronice.

- Inchiderea circuitului informational : respectarea circuitului documentelor in / dinspre Parc.

 

Receptionistul :
- asigura interfata intre PITT si clientii / furnizorii acestuia.
- este capabil sa interactioneze imediat cu prestatorii de servicii si monitorizeaza procesele pana la rezolvarea acestora.
- este responsabil de buna desfasurare a activitatilor de primire a vizitatorilor, sau a reprezentantilor acestora, asigurand o atmosfera profesionala si competenta.
 

Este deschis, eficient si obiectiv in a receptiona mesajele venite din exterior, aceasta insemnand:
- inregistrarea in liste cronologice si arhivarea originalelor
- rapoarte de comunicare (sumar de apeluri primite si de discutii la infodesk)
- redirectionarea mesajelor catre managerii responsabili
- rezolvarea problemelor administrative si a celor de informare, la momentul petrecerii lor.

 

Cerinte:
-interactionare cu echipa, conform relationarii descrise.
-organizarea si conducerea Infodeskului
-verificarea continua a corespondentei intrari-iesiri (postale, fax, e-mail, note telefonice)
-programarea si organizarea sistemului de raportari (forma, ritm, inregistrare, sinteze)


12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:

Daca este cazul

13. Semnaturi:

14. Data semnarii:

Ghid practic pentru corectarea erorilor contabile

Elimina riscurile grave la care te expun erorile sau omisiunile din contabilitate!

Cartea verde a fiscalitatii

SOLUTIA oricarei probleme legate de TVA, impozite, contributii, accize…

Contabilitate fara amenzi

Totul despre documentele justificative. Inregistrarea operatiunilor in contabilitate - ghid practic

Tratamentul fiscal si contabil al contributiilor sociale

Intrebari de la contabili - Raspunsuri de la experti - 92 studii de caz

  

Cuvinte cheie: Modele fise de post | Fise de post gratuite

 
 

 

  Ultimele discutii in forum 


viorel55
16 Jul - 18:44

viorel55
16 Jul - 11:06
viorel55
9 Jul - 18:41
viorel55
9 Jul - 15:32
turos
9 Jul - 13:25
viorel55
7 Jul - 13:47
maria
7 Jul - 10:59
viorel55
3 Jul - 22:12
 

 
 
 
 
 

        Top

 


Google analytics

SATI