Manual de politici si proceduri contabile


.

Manual inventarierea patrimoniului
Proceduri complete. Exemple practice. Bonus: Proceduri inventariere in format editabil (.doc).

FISA DE POST

RESPONSABIL INFODESK RECEPTIONIST

Modele fise de post

 

Vreau sa primesc ultimele noutati prin e-mail

 

Toata lista fise de post

 

<< Fisa de post anterioara   /   Fisa de post urmatoare >>

FISA DE POST RESPONSABIL INFODESK RECEPTIONIST


1

1. Denumirea compartimentului:
Administrativ

2. Denumirea postului:
Responsabil Infodesk/ Receptionist

3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT

4. Se subordoneaza:
Manager general

5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC

6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul

7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:

8. Relatii functionale:
colaboreaza cu consultantii


9. Pregatirea si experienta:
Studii minime: Studii medii, preferabil absolvent filologie
Cunostinte / abilitati esentiale:
Cunostinte avansate operare PC;
Cunostinte avansate de limba engleza si/sau germana, italiana
Experienta: minim 1 an experienta secretariat

10. Autoritate si libertate organizatorica:

Daca este cazul

11. Responsabilitati si sarcini:
Asigura comunicarea cu Parcul, referitor la :
- Comitetul (echipele) de primire
- Receptie apeluri telefonice
- Receptie mesaje postale (post-box)
- Receptie mesaje fax si electronice.

- Inchiderea circuitului informational : respectarea circuitului documentelor in / dinspre Parc.

 

Receptionistul :
- asigura interfata intre PITT si clientii / furnizorii acestuia.
- este capabil sa interactioneze imediat cu prestatorii de servicii si monitorizeaza procesele pana la rezolvarea acestora.
- este responsabil de buna desfasurare a activitatilor de primire a vizitatorilor, sau a reprezentantilor acestora, asigurand o atmosfera profesionala si competenta.
 

Este deschis, eficient si obiectiv in a receptiona mesajele venite din exterior, aceasta insemnand:
- inregistrarea in liste cronologice si arhivarea originalelor
- rapoarte de comunicare (sumar de apeluri primite si de discutii la infodesk)
- redirectionarea mesajelor catre managerii responsabili
- rezolvarea problemelor administrative si a celor de informare, la momentul petrecerii lor.

 

Cerinte:
-interactionare cu echipa, conform relationarii descrise.
-organizarea si conducerea Infodeskului
-verificarea continua a corespondentei intrari-iesiri (postale, fax, e-mail, note telefonice)
-programarea si organizarea sistemului de raportari (forma, ritm, inregistrare, sinteze)


12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:

Daca este cazul

13. Semnaturi:

14. Data semnarii:

Ghidul contabilului HORECA

Ghid de contabilitate: monografii contabile, cazuri practice, solutii legale

Fiscalitatea comertului electronic

Ghidul practic care explica cum se taxeaza si se impoziteaza vanzarile pe Internet!

Tratamentul fiscal si contabil al contributiilor sociale

Intrebari de la contabili - Raspunsuri de la experti - 92 studii de caz

Tratamentul fiscal al operatiunilor intracomunitare

Cele mai importante modificari in ceea ce priveste taxarea serviciilor intracomunitare!

  

Cuvinte cheie: Modele fise de post | Fise de post gratuite

 
 

 

  Ultimele discutii in forum 

 
 
 
 
 
 

        Top

 


Google analytics

SATI